АДВОКАТСЬКЕ бюро
Кучерявого Олега Петровича

повний комплекс юридичних послуг, захист інтересів громадян і юридичних осіб

Лют

4

Зразок акту-претензії ЖЕКу або водоканалу

Автор: admin

Міністерство з питань житлово-комунального господарства України щось взялося за захист прав споживачів комунальних послуг. Чи то перед виборами, чи ще щось… Але, все ж взялося. І навіть опубліковало зразок акту-претензії, який рекомендує складати у разі невиконання житлово-комунальними службами своїх договірних обов’язків по наданню житлово-комунальних послуг.

Публікуємо цей зразок без будь яких змін. Але, все ж рекомендуємо, щоб цей акт підписував не один споживач, а ще і хоча б пару свідків-сусідів (можна і не сусідів). Вони можуть підписатися під актом (П.,І., по б-ві, адреса, підпис). Акт обов’язково складайте в двох примірниках. Бажано, щоб підписи на обох примірниках були оригінальні (не ксерокс і не через копірку).

Перший примірник віддаєте в Ваш ЖЕК (чи як там у Вас воно називається) під розписку з датою на другому примірникові. Не обов’язково вручати самому начальникові житлово-комунального підприємства. Краще – секретарю. Другий примірник зберігаєте у себе на випадок подальших дій.

Відразу слід зауважити, що якщо Ви не укладали договір з житлово-комунальним підприємством, то пред’являти йому подібні претензії – справа практично безперспективна, навіть якщо Ви сплачуєте за комунальні послуги. Якщо Ви такій договір укладали, але у Вас не має свого примірника такого договору, зарання потурбуйтеся – візьміть копії в ЖЕКі.

Начальнику ___________________

__________________________

__________________________

(Прізвище, назва та адреса організації)

АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ

про неналежне надання або ненадання послуг

(складається в 2-х екземплярах)

м. _____________________ «___» ________________ 20___ р.

(назва населеного пункту)(дата складення)

Споживач _____________________________________________________

(прізвище, ім’я, по-батькові)

висловлює претензії виконавцю щодо якості надання послуг з_______

(види послуг)

__________________________________________________________________________________________

в частині ______________________________________________________

_________________________________________________________

______________________________________________________

(види порушень, кількісні та/або якісні показники надання послуг)

в період з _______________ 20___р. до _____________________ 20___ р. 

У зв’язку з викладеним, вимагаю зробити перерахунок розміру плати за неналежно надані (або ненадані) послуги, зазначені в даному акті споживачу (ам) згідно з умовами договору про __________________________________________________________

Цей акт склали:

Виконавець в особі__________________Споживач ________________________

___________________________________ _________________________________(П.І.Б.) (П.І.Б.)

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

(посада) (адреса)

______________ телефон ____________________________ телефон___________

________________________ _________________

(підпис)  (підпис) 

У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі (ст. 18 Закону України «Про житлово-комунальні послуги): 

1.Споживач ________________________2. Споживач ____________________

_____________________________________________________________

(П.І.Б.) (П.І.Б.)

адреса _______________________адреса ______________________

___________________________________________________________

___________________________ ___________________________

(підпис)  (підпис) 

_____________________________________________________________

Публикация – февраль 2010 г.



коментарів 16

  1. Лена :

    Добрыйм вечер. Подскажите что делать в такой ситуации: с 27.12.2010 по 29.122010 квартиру на первом этаже заливала канализация из-за забития дворового стояка; есть акт из ЖЭКа, в котором указано засорение дворового стояка но не указаны виновные, указано также что пострадол коралин во всех комнатах. Могу ли я получить какуе-то компенсацию, если “да” то как? Спасибо за уделенное внимание.

  2. admin :

    Лене: подавайте в суд иск к ЖЕКу. Это он обязан следить за стояками, хотя, честно говоря, не очень понимаю, что такое “дворовой стояк”. ЖЕК несет ответственность за всю канал. систему дома до ближайшего к дому канализационного колодца. Далее – ответственность водоканала. Хотя в некоторых городах могут быть варианты.

  3. Лена :

    Спасибо за ответ

  4. Лена :

    день добрый. Подскажите как быть дальше. Жильцы одной из квартир признали свою вину в засорении канализации и написали расписку в присутствии свидетелей о том что виноваты и обязуются востановить последствия затопления и я начала ремонт. Теперь, так как в акте указано, было засорение только дыворовой канализации /хотя сантехник ЖЭКа пробивал стояк в доме в том чесле/ они отказываються от своих обязательст. Как мне быть? Благодарю за ответ и понимание.

  5. admin :

    Лене: вопрос требует тщательного, в т.ч. документального изучения. Обратитесь к адвокату по месту жительства.

  6. Лена :

    Спасибо за совет

  7. Уважаемый Олег Петрович.
    Во-первых, спасибо Вам большое за интереснейшую подборку статьей по отключению/противодействию выключению должников водоканалам системами «Спрут», «Таракан» и др.
    Наконец это “счастье” добралось и до нашего дома.
    (Наша квартира по состоянию на 2011-12-01 задолженности не имеет, но кто знает, как они там сейчас считают)
    Я хоть и живу в г.Полтава, который прославился тем, что сначала приобрел, по-моему у шведов, систему аналогичную «Спрут», потом их скопировал, а потом начал этими системами терроризировать всю нашу многострадальную страну.
    Вопрос следующего порядка: в этой статье указан сайт министерства МЭКГ , который по этому адресу уже не значится.
    Максимум, что я нашел это , но здесь тоже ничего, кроме заставки нет, и, разумеется, найти там «образец акта-претензии ЖЭКу или водоканалу» возможности не представляется.
    Пожалуйста, помогите найти это, или сбросьте, если это не трудно на мыло.
    С уважением, Сергей, Полтава.
    2011-12-17

  8. admin :

    Сергей, Полтава: ссылка действительно уже не работает, поскольку министерство поменялось. Относительно образца акта, то просто выделите его в этой статье и скопируйте себе в Word.

  9. Світлана :

    Добрий день. Підкажыть, що мені ще зробити. У мене таке : сусід в результаті “ремонту” пошкодив суміжну з ним мою стінку-відвалилася штукатурка (розмір 2,5 на 0,5М). Він провини не визнав, інженерів ЖЕКу не впустив,продовжує ремонт, забруднюються сходи, робітники нічого не прибирають, а ЖЕК пише відписочки, і це вже . місяці, зверталися до районної влади – вони все передають до ЖЕКу.

  10. admin :

    Світлана: складіть акт за участю 3-х – 4-х людей, бажано сусідів і дуже бажано – щоб був якійсь місцевий депутат. Також дуже бажано запросити до такої самостійної комісії якогось інженера-будівельника, або з спеціалізованої ремонтної організації. Напішить також скаргу в КМДА (як я зрозумів, Ви з Києва) і в міліцію. Їх матеріали потім теж можуть стати в пригоді. Потім можно буде замовити оцінщику встановити вартість відновлювальних робіт і подавати до суду. Обов”язково зберігайте всі копії документів і підтвердження надсилання або подачі документів.

  11. Людмила :

    Доброго дня. Підкажіть , будь-ласка, чи є сенс боротися з КП УЖГ з приводу нарахувань за опалення і яким чином. Нашу квартиру переведено в нежитловий фонд, і у минулому році нам нараховували опалення десь 0.9 – 1,5 Гкал по 707 грн. за Гкал.Було важко , мали борги, але заключили договір реструктуризації і виплатили.У цьому році, починаючи з листопада , нам вже виставляють 2,13444 Гкал -2,13353Гкал по 991.58 грн.Тільки за 3 зимні місяці маємо борг 6632.50 коп. (менші рахунки поплатили). І це при тому, що кв.м в квартирі не виросли, а температура трималась 12-16 градусів.Встановили лічильники на гарячу і холодну воду, то хв опломбували, бо та дешевше, а ГВ рік не опломбовували, бо наче формули не було, як рахувати і списували, скільки хотіли, і як хотіли, але ж лічильник і без їх дозволу рахував. І суми дуже відрізняються, але вони і слухати нічого не хочуть , борги рахують.

  12. admin :

    Людмила: зверніться з документами до адвоката по місцю проживання.

  13. Наталія :

    Добрий день.Допоможіть будь ласка у вирішенні питання.У нас у квартирі встановлено лічильник гарячої та холодної води.Протягом року ми в квартирі не мешкаємо, водою не користуємося, в квартирі відсутні мийки, раковини, крани, т.я. почали робити ремонт, але на сьогоднішній день він не закінчений. Нами проводилась оплата по лічильнику, остання була у жовтні 2012р.До лютого 2013р. я щомісячно дзвонила до міськводоканалу та повідомляла про те, що показники не змінилися та залишаються такі самі, як у жовтні 2012р.Протягом року я навідувалась на квартиру, ніяких документів поштою або інших повідомлень з міськводокналу не надходило, але в останній раз, у квітні місяці, мною у дверях квартири було виявлено повідомлення з водоканалу про заборгованість перед ними станом на 01.04.2013р. у сумі 348,17 грн.Звернувшись за поясненнями до водоканалу отримала відповідь, що заборгованість виникла у звязку з тим, що мною не надано своєчасно на повірку лічильник води (дата прервірки до 01.02.2013р.), отже нарахування було проведено згідно кількості прописаних людей у квартирі, також начальником було зазначено,що споживач послуг водопостачання та водовідведення зобов’язаний самостійно контролювати встановлений термін міжповірочного інтервалу.Але, відповідно до Постанови КМУ від 21.07.2005 року № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної і гарячої води» – періодична повірка, обслуговування та ремонт( у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку проводиться за рахунок виконавця, який зобов’язаний контролювати установлені міжповіркові інтервали, проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку, їх обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж), а споживач повинен забезпечувати цілісність квартирних засобів обліку та не втручатися в їх роботу.Отже, контролер не проводив ніякої перевірки та не знімав заміри лічильника взагалі, повідомлення про перевірку мені надано не було. На теперішнній час мною було направлено на перевірку лічильник питної води, отримано акт про проведення перевірки без будь-яких порушень, але міськводоканал відмовляється провести мені перерахунок згідно показників лічильника, а навпаки нараховує мені сплату за користування води ще й за квітень та травень місяць у розрахунку на 3 особи, які приписні у квартирі. Отже, враховуючи вищевикладене, прошу Вас надати правову оцінку діям міськводоканалу, та допомогти у вирішенні данного питання. Дякую.

  14. admin :

    Наталія, я вважаю, що водоканал не правий, платіть за показниками лічильника, напишить водоканалу аргументовану відмову виконувати їх незаконні вимоги, хай подають в суд – там будете відбиватися. Паралельно можна звернутися до захисту прав споживачів і зі скаргою в Мінрегіонбуд. Можна і на них подати в суд позов.
    А якщо боитеся, або не хочет зв”язуватися з судовим розглядом, то платити, як вони хочуть.

  15. Оксана :

    Доброго дня. Підскажіть чи маю я право відмовитись від оплати ЖЕКУ за підготовку до зимового періоду та ремонт системи опалення, якщо у мене своє індивідуальне опалення, централізованим я не користуюсь.

  16. admin :

    Оксана, за ремонт системи опланеня Ви платити не повинні, а щодо підготовки до зимового періоду, то залежно від того, що входить у таку підготовку. Наприклад, за утеплення під”їзду сплачувати потрібно, якщо його роблять