АДВОКАТСЬКЕ бюро
Кучерявого Олега Петровича

повний комплекс юридичних послуг, захист інтересів громадян і юридичних осіб

Гру

18

Як поскаржитися на енергетиків?

Автор: Advocat

RESCлід звернути увагу читачів, що Постановою Національної комісії регулювання електроенергетики вiд 12.03.2009 № 299 затверджено Положення про Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії. Відповідно, що створено і сам центр (ІКЦ). Центр створюється “для формування між суб’єктами електроенергетики та споживачами електричної енергії прозорого інформаційного середовища з питань постачання електричної енергії, підвищення якості обслуговування споживачів електричної енергії, підвищення рівня оплати за відпущену (спожиту) електричну енергію та сприяння ефективному використанню електричної енергії”.
ІКЦ є загальнодоступним центром для юридичних, фізичних осіб-підприємців та населення (далі – заявники), які є споживачами електричної енергії або мають намір стати ними. Ці особи можуть звертатися в ІКЦ за консультацією, отриманням інформації або для розв’язання суперечних питань, які виникли між Компанією та заявниками.

ІКЦ створюється кожною електропостачальною компанією при її центральному офісі як

структурний підрозділ та підпорядковується безпосередньо керівнику Компанії.

Основними завданнями ІКЦ, зокрема є такі: інформування заявників щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування; надання інформації та консультацій заявникам з питань щодо якості електричної енергії, послуг, пов’язаних з її постачанням, цін (тарифів), порядку оплати за надані послуги, умов та режимів споживання електричної енергії тощо.

ІКЦ має обліковувати звернення заявників у журналі реєстрації звернень споживачів. Графік прийому в ІКЦ може бути зазначений на квитанціях, які Вам надсилає електропостачальна компанія. Якщо там такого графіку не має, Ви можете узнати де здійснюється прийом у пункті приймання платежів за електроенергію або у РЕСі.

Враховуючи, що ІКЦ створюється самими Компаніями, особливої надії на їх об’єктивність не має, але звертатися до них потрібно. Може і поможе, але щонайменше таке звернення згодом можна буде використати в подальшому в судовому розгляді, якщо до того дійде.

Тільки не вірте, що члени цієї ІКЦ – представники НКРЕ або Міненерго. Чомусь здається, що вони можуть саме так представлятися.

Зацікавила публікація?
  • Одержуйте нові публікації по RSS або E-mail.


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *