АДВОКАТСЬКЕ бюро
Кучерявого Олега Петровича

повний комплекс юридичних послуг, захист інтересів громадян і юридичних осіб

Січ

10

Запрацював електронний кабінет водія

Автор: admin

21 грудня 2018 року в Україні запрацював, так званий, Електронний кабінет водія. Про це повідомляє сайт Головного сервісного центру МВС України. Відтепер кожен може дізнатися актуальну інформацію про власні авто та посвідчення водія, перевірити й оплатити адміністративні правопорушення, переглянути історію будь-якого автомобіля за VIN-кодом та записатися в електронну чергу до сервісних центрів МВС.

Онлайн-сервіс доступний на сайті e-driver.hsc.gov.ua та на Урядовому порталі у розділі «Електронні послуги». Доступ до е-Кабінету здійснюватиметься за допомогою цифрового підпису, BankID або MobileID.

Проект реалізований у партнерстві Головного сервісного центру МВС і Державного агентства з питань електронного урядування та за підтримки проекту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах»/TAPAS і Фонду Східна Європа.

Раніше більшість адміністративних та сервісних послуг водіям надавали лише безпосередньо у СЦ МВС. Так, актуальну інформацію про транспортний засіб та посвідчення водія можна було дізнатись лише після особистого звернення громадян, що вимагало особистої присутності. Водночас інформацію про штрафи можна було одержати тільки у вигляді поштового повідомлення за кілька днів після скоєння правопорушення.

Відтепер водії можуть зайти у свій е-Кабінет, обравши зручний для себе порядок електронної ідентифікації, та з комфортом користуватися низкою послуг, переведених у зручний онлайн-формат. Приміром, громадянин може:

● переглянути інформацію про свої посвідчення водія (національне та міжнародне);
● дізнатися всю актуальну інформацію про свої транспортні засоби (технічні характеристики, право власності, історії авто);
● перевірити, чи накладені обтяження на ТЗ;
● оперативно одержати повну інформацію про адмінпорушення.

«Аби скористатися всіма перевагами Кабінету, необхідно пройти електронну ідентифікацію. Це – обов’язкова умова доступу практично для всіх публічних послуг, що надає держава в онлайні. Відтепер українцям доступна мобільна ідентифікація, тобто MobileID, що передбачає інтеграцію цифрового підпису в SIM-карту вашого телефону. Тож е-послуги стають ще зручніші та доступніші для громадян», – наголошує голова Державного агентства з питань електронного урядування України Олександр Риженко.

Щодо сплати штрафів: завдяки е-Кабінету відтепер більше немає потреби стояти в черзі в банках чи заповнювати «від руки» платіжки. Тут користувач зможе швидко як сформувати платіж, так провести його онлайн.

Для охочих замовити індивідуальні номерні знаки в Електронному кабінеті водія доступна можливість швидкої перевірки, чи обраний знак вільний у даному регіоні, та одразу замовити макет.

Також за допомогою е-Кабінету можна ефективно організувати свій візит до СЦ МВС, обравши онлайн зручні дату й час. Сервіс допоможе уникнути черг та заздалегідь спланувати свій день.

Перевірка за VIN-кодом

Революційним нововведенням стала можливість перевірити будь-який транспортний засіб за VIN-кодом, що неабияк зручно під час купівлі-продажу авто. Так, безкоштовно можна дізнатися про останню операцію з транспортним засобом, дату та місце його останньої реєстрації, рік випуску та загальні технічні характеристики.

За 45,68 гривень користувачам Електронного кабінету водія стане доступною інформація про кількість попередніх власників, участь авто у ДТП, наявність заборони на продаж або обтяжень, страхування тощо.

«Запуск Електронного кабінету водія був однією з пріоритетних задач нашого проекту на 2018 рік у межах підтримки українського Уряду в розбудові електронних сервісів. Адже це не лише спрощує отримання послуг для понад чотирьох мільйонів клієнтів сервісних центрів МВС, а й робить процес більш прозорим, а, відповідно, знижує потенційні корупційні ризики. Наступний важливий крок – проведення просвітницької роботи з водіями, адже досі багато хто навіть не знає, що інформація, приміром, за VIN-кодом, за яку вони платили в кулуарах, є доступною і безкоштовною, а відтепер ще й надається у зручному електронному форматі. Дякуємо нашим партнерам за спільну роботу над сервісом, і нашим донорам – за можливість реалізувати запуск таких важливих для суспільства послуг», – зазначив Петро Матіяшек, директор проекту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах»/TAPAS.

«Фонд щиро радіє можливості долучитися до розроблення чергової е-послуги, яка є надзвичайно запитуваною і популярною. Як представники громадського сектору ми розуміємо, наскільки важливими є такі сервіси: вони зменшують корупційні ризики та дозволяють моніторити зловживання та ситуацію у цій сфері», – підкреслив Віктор Лях, президент Фонду Східна Європа.

За консультаціями звертайтесь за телефоном (044) 290-19-88.

______________________________________________________

Публікація на нашому сайті – січень 2019 року

Зацікавила публікація?
  • Одержуйте нові публікації по RSS або E-mail.


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *