А Д В О К А Т
Кучерявый Олег Петрович

полный комплекс юридических услуг, защита интересов граждан и юридических лиц

Янв

21

При ліквідації платника податків фінзвітність – в архів

Автор: admin

З 1 січня 2019 року платники податків, що ліквідуються, зобов’язані передавати всю «первинку» в архів. Такі зміни впроваджено з 1 січня 2019 року нормами Закону України від 23.11.2018 р. № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» – інформують у Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області.

Відповідно пункт 44.3 ПКУ доповнено другим абзацом, який передбачає, що у разі ліквідації платника податків первинні документи, регістри бухгалтерського обліку, фінзвітність, інші документи за період діяльності платника податків не менш як 1095 днів (2555 днів — для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до ст. 39 ПКУ), що передували даті ліквідації платника податків, в установленому законодавством порядку передаються до архіву.

 

Необхідно враховувати, що платники податків зобов’язані забезпечити зберігання первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, а також документів, пов’язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом не менш як 1095 днів (2555 днів — для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до ст. 39 ПКУ) з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а в разі її неподання — з передбаченого ПКУ граничного терміну подання такої звітності.

__________________________________________________________

Публікація — січень 2019 року

Заинтересовала публикация?
  • Получайте новые публикации по RSS или E-mail.

Ваш отзыв