Січ
14
Зразок заяви до продавця про заміну неякісного товару
Зразок (приблизна схема) заяви до продавця по заміні товару неналежної якості або про повернення коштів. Подібна заява є основою для подальших дій, якщо навіть сама по собі не дасть результатів. Те, що в даному випадку продавець є також і виробником, має додатковий вплив, але не вирішальний. Тому принципова схема документу підходить також до випадків і тоді, коли претензії пред’являються виключно до продавця. Заяву слід подавати виключно письмову, обов’язково залишати собі другий примірник з відміткою отримувача про одержання (дата, підпис). Претензії електронною поштою не є обов’язковими для розгляду і за доказ не вважаються.
Якщо продавець відмовляється отримувати від Вас особисто, надсилайте поштою рекомендованим листом, бажано – з повідомленням про вручення. Прізвища та назви підприємств у зразку змінено.
Приватному підприємцю
Танасійчуку Сергію Івановичу
Магазин “Комп”
60236, м. Новодністровськ,
м-он “_________”, буд. ”
від Тимчука Василя Дмитровича,
що мешкає за адресою: 60236,
м. Новодністровськ, м-н “Діброва”,
буд. № 77, кв. № 207, тел. (03741) _____.
З А Я В А
відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”
21 березня 2008 року, у Вашому магазині “Комп” в м. Новодністровську, мною було придбано комп’ютерне обладнання, в тому числі системний блок № 75 комп’ютера у зборі і монітор. Системний блок збирався з комплектуючих частин Вами у магазині. Тобто Ви є і виробником і продавцем придбаного мною у Вас системного блоку комп’ютера.
За придбане комп’ютерне обладнання я сплатив Вам особисто 6100 гривень. На системний блок Ви надали гарантійним талоном гарантію – 24 місяці.
У жовтні 2008 р., у зв’язку з тим, що з системного блоку почав виходити дим, я пред’явив Вам претензію з цього приводу, але Ви спочатку розповідали мені “казки для малограмотних”, що то є дія програмного вірусу, потім таки прийняли системний блок для гарантійного ремонту. Комп’ютер перебував десь, мені не відомо де саме, протягом 1-го місяця і був повернутий мені Вами 18.12.2008 р. без будь якого документального підтвердження гарантійного ремонту.
Майже відразу – 22.12.2008 р. з комп’ютеру знову пішов дим і я знову здав його Вам та отримав назад лише 9 лютого 2009 р. з актом від невідомого мені ПП Коваленко О.А. з м. Біла Церква про відмову в гарантійному обслуговуванні складової частини системного блоку – відеоадаптеру. У акті, як підставу для відмови було зазначено, що порушено якісь пункт “б” гарантійного договору і п. “б” “эксплуатации Потребителем изделий…”. Щодо першого, то можна було би рахувати, що мається на увазі єдиний гарантійний документ, який мені надавався за Вашим підписом – гарантійний талон в якому взагалі не має ні якого пункту “б” і ні яких умов, подібних тому, що зазначені в акті. Щодо другого зазначення – то воно взагалі є якась нісенітниця, не зрозуміло до якого конкретно документу маюча відношення.
З яких підстав саме ПП Коваленко О.А. відмовляв у гарантійному обслуговуванні мені не зрозуміло, адже у мене ні яких договірних відносини з цим підприємцем не було; в якості сервісного центру він, а також вказане в акті підприємство “ТОВ “БИМ2000”, в жодному з наданих мені документів не зазначене. Можливо Ви, як підприємець маєте якісь відносини з цим підприємством стосовно комплектуючих частин, але мене ці Ваші взаємовідносини не стосуються.
Але, повернувши мені системний блок, Ви повідомили, що відремонтували його за свій рахунок. При підключенні вдома до електромережі з нього відразу знову пішов дим і він перестав працювати. В корпусі комп’ютера щось бовталося. Судячи з усього, згорів блок живлення.
Ви від подальшого гарантійного обслуговування системного блоку безпідставно відмовилися.
Відповідно до п.2 ч.1 ст. 4 Закону України “Про захист прав споживачів”, споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на належну якість продукції та обслуговування.
Відповідно до п.1 ст.8 Закону України “Про захист прав споживачів”, у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця),споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Відповідно до п.2 статті 679 Цивільного кодексу України, якщо продавцем надані гарантії щодо якості товару, продавець відповідає за його недоліки, якщо він не доведе, що вони виникли після його передання покупцеві внаслідок порушення покупцем правил користування чи зберігання товару, дій третіх осіб, випадку або непереборної сили.
Оскільки, вже протягом майже півроку, я не мов змоги користуватися системним блоком, через постійні поломки і відповідно він, або його складові частини є непридатними для використання за призначенням, створюють явну небезпеку для користувачів, а також з врахуванням того, що мною не порушено жодного з гарантійних вимог, відповідно до ст.ст. 4-8 Закону України “Про захист прав споживачів”, статті 679 Цивільного кодексу України –
прошу:
замінити неякісний товар на аналогічний або забрати товар і повернути сплачені мною за нього гроші.
В протилежному випадку, у відповідності до п.1 ч.1 ст. 4 та ч.3 ст.5 Закону України “Про захист прав споживачів”, буду змушений звернутися до Державного комітету України у справах захисту прав споживачів і до суду з позовом про стягнення матеріальних збитків і моральної шкоди, які завдані мені Вами грубим порушенням вимог Закону про захист прав споживачів.
Додаток: копія гарантійного талону, від 21.03.2008 р.
Споживач Тимчук В.Д.
20 березня 2009 р.
________________________________________________
Скажіть будь-ласка, чи може сервісний центр відмовити у гарантійному обслуговуванні, якщо продавець, який працює без печатки, у гарантійному талоні замість печатки поставив Б.П.?
Володимиру: не може, але потрібно було б від такого продавця при покупці отримати копію свідоцтва про реєстрацію, хоча це теж не є обовязковим. Зверніться до них з письмовою заявою, або до продавця, хай він з ними з”ясовує відносини.
СПАСИБО, огромное! Желаю ВАМ здоровья и удач!
Доброго дня, підкажіть,будь ласка,чи можу я требувати замінити кавоварку, в якій є, на мій погляд, заводські, несправності,якщо після придбання пройшов термін 14 днів.Термін придбання в кредит пиблизно трішки менше 1 місяця.
Також чи повинен приїхати представник СЦ додому, якщо я живу за містоя, а вага кавоварки з упаковкою, більше 5 кг.
Алла: замінити можете протягом гарантійного терміну, а якщо заводський дефект, то в окремих випадках і понад цей строк. Представник СЦ не має до Вас приїжджати, це не його проблеми. Ви можете або самостійно здати кавоварку до СЦ, або мати справу з продавцем або з виробником, які і повинні доставити товар вагою понад 5 кг. за свій райхунок до СЦ, а потім – Вам. Щодо врахування вагі упаковки в законі нічого не записано, хоча за голікою, якщо виробник вимагає збереження упаковки – то її потрібно враховувати.
Добрый день. Сдал в сервисный цент телефон. Прошло 2 недели. Информацию по нему не дают. Говорят: телефон в Киеве, позванивайте. Сколько времени имеет право держать у себя телефон сервисный центр?
Максим: 14 дней. По истечении 14-ти дней, продавец (не СЦ) должен заплатить Вам неустойку 1% стоимости товара (ч. 9 ст. 8 Закона “О защите прав потребителей”)
Добрий день. Купив мобільний телефон, через 8 місяців телефон показав несправність: сіла батарея, після чого телефон не вмикався, і не заряджався. На руках маю гарантійний талон. Термін дії: сам телефон – 3 роки; Аксесуари (батарея, навушники, і тд) – 12 місяців.
Чека не зберігся. Але в талоні вказана дата купівлі, модель, серійний номер, магазин, печатка.
Стаття 8 “Права споживача у разі придбання ним товару”. ч. 11: Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, – технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
Чи зможу я надавши гарантійний талон, отримати товар належної якості? Які є варіанти вирішення цієї проблеми? Допоможіть.
Вадим: маєте право скористатися всіма правами, які передбачені законом, навіть без чеку. Лише звертайтеся до продавця письмово.
Дякую! :)
Доброго дня! Порадтте як поступити в такій ситуації: Придбав телефон, на протязі 2х місяців користування помічаю його нестабільну роботу(пропадає мережа, відключається динамік і тп.). Відразу звертатися з письмовою заявою до продавця чи нести в сервісний центр де його будуть місяць ремонтувати і в сц приюмаючи товар на ремонт роблять одну хитру штуку заставляють підписати папір про прийом товару на Гарантійне обслуговування і там вказують що воно буде проходити більше 14 днів. Якщо мені не подобається термін то я мовляв можу не здавати телефон в сц…
Денис: можете звернутися відразу до продавця (письмово) – хай він сам з СЦ з”ясовує відносини, а на час ремонту видасть Вам налогічну (за характеристиками) тимчасову заміну (маєте право), або взагалі відразу поміняє.
Дякую Вам за пораду і швидку відповідь.
Доброго дня. Підкажіть будь-ласка. Купили ноутбук в кредит. Кредит видавали банки в магазині. Після придбання помітили незначний дефект в ноутбуці. Операційну систему також ставили комп’юторщики із магазину. Все вказано в чеку. Звернулись в магазин на третій день покупки. Спершу нас хотіли посилати в сервісний центр, але так як 14 днів не пройшло сказали що можуть поміняти, але на складі таких ноутбуків вже не було. Тоді попросили почекати 3 дні, що по мережі скинуть запит на таку марку ноутбука. Заяву приймати не хотіли.Чекаємо до 23 грудня. Але що дальше робити? Якщо ноутбук в кредит чи можу я писати заяву на повернення товару? А також на повернення оплати за встановлення операційної системи?
Ляна: повернути можно, за наявності дефекту, навіть після 14-ти днів, також можно вимагати і відшкодування за встановлення оперсистеми, якщо у Вас є документальне підтвердження оплати цієї операції. Але це потрібно пред”являти вимоги письмово
Доброго дня! Купила мобільний телефон, строк гарантії – 12 місяців. На п”ятому місяці використання з”явились несправності, здала в сц – було проведено оновлення програмного забезпечення і зафіксовано пошкодження на акб кришці. Через три тижні в телефоні пропав звук, знов здала в сц – було проведено заміну динаміка поліфонії. Через два тижні перестав працювати сенсорний екран. Підкажіть будь ласка, які є варіанти для вирішення даної проблеми, не буду ж я телефон кожні 2-3 тижні в ремонт носити? Чи можливо повернути кошти, якщо зафіксовано подряпини на акб кришці?
Дякую. Ноутбук поміняли все ж таки.
Victoria: якщо телефон бракований і його погана робота не повязана з пошкодженнями поверхні, то я вважаю, що можно вимагати заміни товару.
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, возможно ли добиться замены товара. Ситуация вкратце: купили для своих детей стулья и парты, очень в кабинете воняло (не знали от чего). Вызвали представителя СЭС. По результатам исследования обнаружили превышение норм выделения двух опасных веществ, в итоге закрыли наш классный кабинет и открыли, только когда школа дала нам старые парты. Написали заявление о замене товара (ТОЛЬКО с предвартельным анализом СЭС получаемой на замену продукии): отправили эл.почтой и письмом с уведомлением о получении. И на сайте и при покупке были получены сертификаты. Написано, что в товаре соблюдены нормы СЭС Украины, но на деле СЭС обнаружило вредные вещества.
Согласно законодательству каковы сроки ответа на наше заявление? На сайте написано, что гарантия 1 год, можно ли это каким-то образом использовать для доп.обонснования возврата? Предприятие готово нам заменить товар, НО с доплатой за столешницы парт!!! Заранее благодарю за ответ!
Да, и ещё хочу добавить, что предприятие, у которого покупали парты, является продавцов (чеки от этого предприятия), а производитель др. юр.организация. В таком случае нужно ли писать письмо заявление или др. вид юр.документа компании производителю? Какой документ? Даст ли это результаты? Ещё раз заранее спасибо!
Юлия: электронное письмо – не документ. С таким же успехом Вы могли бы просто позвонить. Если не ответят вообще, то ничего им не будет. Напишите официальную претензию продавцу, а лучше – и производителю тоже, заказным письмом с описью вложения и почтовым уведомлением о вручении. Или же вручите официальному представителю продавца и производителя под роспись. В претензии укажите, что писали электронное письмо и не получили ответ.
Насчет доплаты: возможно, если качественные столешницы реально более дорогие. Но можете и требовать назад деньги. Срок гарантии тут не имеет значения, поскольку имеет место существенный недостаток качества продукции, имеете безусловное право на обмен продукции или на возврат денег.
Здравствуйте. В крупной торговой сети приобрел смартфон. После 6 месяцев эксплуатации пришлось нести его в гарантийный ремонт по причине неработающего сенсорного экрана. Был проведен ремонт. После него аппарат еще 2 раза попадал в СЦ с аналогичной проблемой. Причем последние 2 раза проводилась замена сенсорного экрана. Сейчас снова аналогичная проблема, но в гарантийном ремонте отказано по причине завершения гарантийного срока на данный аппарат. В СЦ взял справку о том, что телефон принимался на гарантийный ремонт 3 раза. Продавец требует акт списания. Подскажите пожалуста, как мне правильно вести себя в данной ситуации. Есть ли шанс на замену телефона или возврата денежных средств после окончания срока гарантии? Зарание благодарен.
Andrey: если та же самая проблема, то гарантийный срок по новой начинается с момента последней замены детали – на эту деталь, в пределах общей гарантии, за вычетом периодов ремонта. Напишите письменную претензию продавцу с требованием замены товара вследствие существенного дефекта.
Спасибо большое!
Добрый день! у меня такая же проблема – носил в СЦ телефон с одной и той же проблемой 3 раза,(быстро садится батарея)и батарею меняли и перепрошивали но поломка не устранена… Слышал что в такой ситуации я могу требовать возврата денег. Скажите, пожалуйста, на какую статью и какого закона ссылаться, чтоб грамотно это сделать?
Андрый: “істотний недолік” – ч. 2 ст. 8 Закону “Про захист прав споживачів” http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/1023-12/print1321258393300759
Доброго вечора підкажіть будь ласка,придбав модем 14 днів ще не пройшло,дефектів немає,але швидкість не така як було написано замала,із документів на модем видавалвся тільки гарантійний талон із датою придбання та печатю та опис документ з описом характеристикою модема,та додатковою інформацією,можна його повернути чи замінити на інший???
Вадим: якщо 14 днів не пройшло, то можна – через письмову заяву продавцю.
Добрий вечір! Будь ласка підскажіть: Я придбала в єлектроному магазині товар – ком`ютерну миш. Але вона нажаль не працює. Коли я зв`язалась з менеджером магазину и заговорила про повернення мені грошей за товар, то мені було відмовленно. Мотивували це тим, що я порушила цілісність упакування даного товару, а якщоб я її не розпаковувала то повернули бі грощі . Но не порушити пакування неможливо,товар був запайованний у пластик. При полученні товару його не перевіряли. Пройшло з моменту покупки 2 дні. Сам магазин знаходиться у Київі,а в другому місті. Що мені робити ? Вони праві,що відмовили у поверненні грошей? Дякую за відповідь.
Юлия: не праві. Мають замінити товар. Напішить письмову заяву
Доброго вечора! Підкажіть, будь-ласка, що можна зробити в такій ситуації: придбав в комп’ютерному магазині відеокарту, яка після 2 місяців експлуатації почала нестабільно працювати. Відніс її до гарантійного відділу цього магазину, після чого пройшло вже більше 14 днів, а відеокарту так і не відремонтували (говорять, що вона десь у постачальника і не можуть сказати конкретно ремонтується вона взагалі, чи ні і скільки ще треба чекати). Чи можна це розцінювати як суттєвий недолік даного товару, і вимагати від магазину повернення сплаченої грошової суми (є чек на купівлю та квитанція на про прийом виробу в сервісний центр, в якій є пункт: «У випадку затримки з поставкою запасних частин ремонт може буди виконано понад 14 днів») або заміни на іншу, більш дорогу відеокарту з доплатою. І чи є вищезазначений пункт у квитанції підставою відмовити мені у повернені грошей або заміні товару та затримувати гарантійний ремонт на необмежений термін?
Сергій: відекарта, наскільки мені відомо, не може бути відремонтована. Щонайменше – належним чином. Потрібно ставити питання (письмово) про заміну товару на товар належної якості, або повернення коштів.
Дякую!
Доброго дня. Підкажіть будь-ласка, як краще діяти. В серпні 2011 року шляхом укладання договору рострочки мною було придбано телевізо ЛСД, через декілька днів користування на екрані з”явився дефект, на наше звернення (ще не пройшло 14 днів з дня купівлі)продавець замінив товар на аналогічний, втім через 5 місяців на екрані заміненого телевізора з”являється таки же девект, що й на попередньому, але вже в іншому місці. Чи можу я ставити питання про повернення мені коштів за придбаний (в кредит)товар, чи все ж таки можлива лише заміна? І якщо ненароком продавець буде посилатись на необхідність звернення до сервісного центру, то на підставі якої норми закону продавець повинен сам забезпечити доставку товара в СЦ та повернення з СЦ мені і в який строк це має по закону відбудится..
Алёна: якщо Ви сплатили весь кредит, то можливо повернення коштів. Якщо ні – залежить від змісту договору. Продавець самостійно повинен вирішувати всі питання з ремонтом, доставкою (товар вагою понад 5 кг.) та навіть надати Вам на час ремонту інший аналогічний товар, згідно з частиною 5 статті 8 Закону “Про захист прав споживачів” http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/захист%20прав%20споживачів
Дякую.
Доброго дня!
30 листопада 2011 року купила ноутбук в інтернет магазині, через 9 днів повернула його в магазин з усною вимогою замінити на новій, запита чи потрібно заповнювати якісь документи для передачі в сервісний центр, мені сказали, що ні. Магазин віддав ноутбук в СЦ по акту прийнятті товару на повернення (сервісне обслуговування) мені повернули ноутбук 11.01.12року, за даними гарячої лінії виробника ноутбук взагалі в ремонті не знаходився. 01.02.12р. знову повернули ноут магазини з тими ж поломка, і вимогою замінити його на новий. 03.03.12р. магазин повідомив, що Н. прийшов з ремонту, відмовилась його забирати оскільки в гарантійному талоні не зроблені відмітки про ремонт, магазин повернув його в СЦ з вимогою зробити відмітки. на сьогоднішній день не знаю долю ноутбука, на якій підставі він знаходиться в сервісному центрі…
Можу я вимагати його заміни на новий. Як розрахувати гарантійний строк для ноутбука, по даним ACER ремонт перший раз проходив з 20.12.11 по 22.12.11 р., а 2 – з 10.02.12 по 27.02.12 року. Де знаходився пристрій решту часу мені не кажуть.
Дякую за допомогу!
катя, повернути можна за письмовою вимогою, якщо знову не буде працювати, маючи істотний недолік або дефект. Від розрахунків Ви мене вже, будь ласка, звільніть…
Дякую.
Доброго дня.Мною був придбаний цифровий фотоапарат у кінці жовтня 2012р., на даний час він вже вдруге в ремонті з тою самою поломкою, товар є на ремонті з 12.03.2012р. На мої слова, що товар повинен бути зремонтований на протязі 14 днів, мені відповіли що в них ремонт триває 21 день, а якщо немає якоїсь комплектуючої яку потрібно замінити, то 31 день. Як мені обміняти неякісний товар на товар належної якості? На моє прохання надати мені адресу СЦ – мені було відмовлено, оскільки з слів продавця товар є у Києві у фірмовому СЦ , хоча живу я у Львівській обл. Невже у Львові немає відповідного СЦ ?
Павло, на рахунок СЦ у Львові не скажу, для цього потрібно знати хоча б виробника Вашого фотоапарату. Та Ви і самі в інтернеті це може з”ясувати. Обміняти (спробувати) Ви можете тепер вже тільки, якщо він ще раз спортиться після ремонту. Щодо строків, то потрібно продавцю написати письмову претензію – на всякий випадок.
Дякую.
Уважаемый Олег Петрович, пожалуйста, помогите с консультацией. 8 месяцев назад купили кухонную мебель, устанавливал продавец. При этом есть договор, но нет товарного чека, т.к. продавец его не дал. Сегодня внезапно упали верхние кухонные шкафы, повредились сами и повредили все вокруг, в т.ч. много посуды (я благодарю Бога, что никто из членов семьи не пострадал). Подскажите, как быть? Могу ли я предъявить претензии продавцу?
Валентина: можете предъявить, только надо все правильно оформить, хотя бы какой-то акт с соседями составить, сфотографировать
Добрий день. У мене в телефоні Нокіа підглючує програмне забезпечення (некоректно працює календар). Користуюсь 5 місяців. Чи можу я вимагати заміну фотоапарату. Якщо так то при яких умовах.
Дякую
Едуард: навряд чи це хтось визнає істотним недоліком товару, тим більше – через 5 місяців. Потрібно звертатися до сервісного центру для перевстановлення програмного забезпечення
Доброго времени суток. Я сдал фотоапарат в сервис две недели назад (через магазин). На то время фотоапарату было всего 5 дней от покупки. Сейчас я позвонил и выяснил, что фотоапарат еще не дошел до сервисного центра (сказали еще подождать). Скажите пожалуйста, как правильно поступить, чтобы сократить этот срок до минимума. Благодарю
Эдвард, напишите письменное заявление в магазин, зафиксируйте его подачу отметкой магазина на копии.
Доброго Вам дня. Підкажіть будь-ласка. В січні 2011р. я придбав напівпрофесійний дзеркальний фотоапарат. Гарантія діє до січня 2013р. В травні цього року він вийшов з ладу. Висвітлювалась помилка “Err” – заклинило дзеркало. Я віддав фотоапарат по гарантії в місце придбання. Через два тижні поломку ліквідували. Після ремонту він попрацював три тижні і знову виникла ідентична проблема. Фотоапарат вийшов з ладу під час фотосесії (є свідки). Я знову звернувся в магазин 15 червня (п’ятниця), але вже з проханням – на час ремонту мого фотоаппарата, видати мені тимчасово – інший. На що мені відповіли: «Приїдьте в понеділок, так як всі склади закриті і ми не можемо провести заміну». Фотоаппарат запропонували залишити в них, а гарантію оформити в понеділок і взяти на заміну інший. У вівторок брат (бо я працюю і маю маленьку дитинку) відвіз гарантію в магазин. Йому сказали, що сервісний центр (СЦ) спершу має підтвердити те, що фотоапарат підлягає сервісному обслуговуванню (СО). Через кілька годин після здачі мені зателефонували з магазину і сказали, що фотоапарат СО не підлягає, так як виявили фізичне пошкодження (поріз) шлейфа у фотоапараті. Пропонують відремонтувати за 600грн. Апарат я не пошкоджував, ніколи не розкручував і, навіть не намагався цього зробити (беріг його, як зіницю ока). Допоможіть будь-ласка у вирішенні цієї проблеми. Вибачте за таку довгу історію.
PS: в першому і другому випадку, при здачі фотоапарату на СО, я підписував документ, що не маю ніяких претензій до власника магазину при виявленні фізичних пошкоджень і вологи у апараті сервісним центром.
Юра, напевне, вони у магазині самі спеціально пошкодили шлейф. Не потрібно було залишати у них фотоапапарат без належного оформлення. А краще було б самому завести його в СЦ і вже з довідкою СЦ вимагати заміни на новий. Напишить скаргу в захист прав споживачів і претензію до магазину, вимагайте проведення експертизи. В ідеалі – забрати апарат і самому замовити експертизу, щоб зясували – чи міг він працювати з фізично пошкодженим шлейфом, оскільки у Вас є свідки виходу з ладу під час роботи. Вам також незаконно відмовили у видачі замінного апарату.
Велике-велике спасибі, нехай Бог благословить Вас!
Добрый день! Проинструктируйте пожалуйста в такой ситуации: Купил наушники 31 июля 2011 года в магазине Protoria за 198.00 грн., в марте перестало работать 1 ухо (определить какое невозможно – нет обозначений), в апреле и второе тоже. Сейчас 27 июля 2012 года, т.е. осталось 3 дня до окончания срока гарантии (дотянул таки) и цена на эти наушники составляет 59,10 грн. и в наличии их нет. Внешних повреждений нет, да и пользовался я ими чесно-говоря мало…
Предполагаю в письменном виде:
1) Претензию магазину;
2) Заявление в отдел защиты прав потребителей в своем городе;
3) 2-3 копии кассового чека и гарантийного талона;
4) Исковое заявление в суд (не знаю как составляется, но пишут, что эффект шикарный, когда проскакивает иск при продавце).
Каким образом мне стоит оформить претензию и на что сделать упор?
Не могу определить это существенный недостаток или нет? Хотел делать упор на возврат денег.
Проблема уже мозг выгрызла.
Юрий, порядок действий правильный, но составлять Вам претензию в рамках такого ответа я не могу. В общем образец на сайте, Вы под ним задали свой вопрос. А там пишите, все что угодно. Особых требований нет
Спасибо, за ответ. Буду дейсвтовать!
Здравствуйте! Подскажите пожалуйста. Купил моб. телефон в интернет-магазине 28.06.2012 г. (сегодня 6.08.2012 – 14 дней не прошло). Посылка пришла курьером другу в Киеве, далее он переслал мне его Новой почтой в мой город в другую область. Начав пользоваться возникает такая ситуация при разговоре по телефону: мои собеседники очень часто просят меня повторить то, что я говорю так как понятно 1 слово из 5-6, сказанных мной, т.е. “четкости” речи нет и слова “искажаются” (с предыдущими аппаратами таких проблем никогда не было), во время фотографирования в движении аппарат зависает и необходима перезагрузка для возобновления работы. Говорят, чтобы отсылал в Сервисное обслуживание для исправления проблемы (Новой Почтой), сроки называют от 3 до 7 дней, но с оговоркой, в зависимости от проблемы(т.е. может быть дольше, если нет каких-то деталей). Меня напрягает то, что за совершенно новый аппарат я обязан буду заплатить за пересылку туда и обратно (в Сервисный центр этого же магазина) и его через неделю уже нужно ремонтировать!!! Что мне лучше сделать, чтобы безболезненно и правильно выйти из ситуации, с наименьшими затратами времени, нервов и средств?
Юрий, учитывая Ваше местонахождение и сложную процедуру покупки Вами телефона, то Вам все-таки придется потратиться или на пересылку или на поездки в ближайший сервисный центр. Если Вы сохраните документы, подтверждающие затраты, Вы потом можете требовать от продавца или производителя возврата этих денег (в том числе – через суд).
Спасибо за ответ, но подскажите ещё кое-что:
1) Предложение магазина мне понятно – им проще сделать сервисное обслуживание за их счет и переслать обратно – тут уже за мой счет.
2) Стоит ли мне писать письменную просьбу по поводу: 1. предоставления товара из обменного фонда во временное пользование и 2. устранение неполадок аппарата в разумные сроки (я бы предпочел максимум 2 недели) если нет, то возврат денег или обмен аппарата?
Что из этого могу я применить?
Юрий: пробуйте все сразу. Может тогда, хотя бы быстрее отремонтируют
Добрий день! В мене ось така ситуація! В квітні цього року придбав материнську плату в інтернет магазині http://www.ilife.if.ua/ із гарантією на 36 місяців. Наданий час в материнській платі чи загнутий (так констактує сервіс центр) мікроконтакт який навіть важко побачити! Сервіс центр вважає що це фізичне втручання!Однак
річ у тому, що при покупці мат. плати вона була без коробки та ынсталяційного диску! Коли вона повинна продаватися і продавалася в коробках із диском. З самого початку були проблеми із зображенням! Але річ у тому що я одразу не звернувся бо думав що то проблема з драйвером! Але тепер впевнений що це є брак виробництва! Коли мені показали який то мікроконтакт, то там якщо фізичне втручання то десяток таких контактів а не один! Що я можу зробити? Дякую!
Богдан: не знаю, що Вам порадити, адже не слід було брати без упаковки. Можна спробувати замовити експертизу, але вона теж покажет фізичне втручання, і не факт, що визначить заводський брак
Доброго дня! Кілька днів тому купив новий пилесос в магазині свого міста. Під час першого прибирання в квартирі цим пилесосом був неприємно здивований занадто великим шумом його роботи. А саме не так шумом взагальному, як постійним звуком (гулом) середньо-високої частоти, від якого болить голова.
Ця модель пилесосу відноситься до недорогих, але і не найдешевших. Кілька років користуюся такою ж самою моделлю, тому можу порівнювати наочно. Старий пилесос також працює шумно, але не видає подібного неприємного гулу.
Новим пилесосом я прибирав в кімнатах 2 рази. Мене влаштував би обмін на таку ж модель без зазначеного звукового ефекту (якщо такий знайдеться), обмін з доплатою на дещо дорожчу модель, або повернення грошей. Тож чи зобовязані в магазині виконати одну з цих моїх вимог, чи одразу звертатись до гарантійного ремонту/заміни? Дякую
Андрій: для заміни Ва потрібна довідка СТ про неремонтнопридатність
Добрый день!
Подскажите, пожалуйста, как поступить в такой ситуации: 30.09.2012г. в 10:00 приобрели новый мобильный телефон в магазине мобильной связи (нам выдали чек о покупке товара и гарантию на 1 год). Вернулись домой и при первоначальных настройках телефона (дата, время и т.д.), загрузке музыки, фото и т.д. обнаружили, что заметно западает одна из кнопок телефона. В 15:30 этого же дня обратились в тот же магазин с просьбой обменять телефон или вернуть деньги, которые мы за него заплатили. Продавец нам отказал, сказав, что если он обменяет нам телефон или вернёт деньги, фирма оштрафует его на 2500 грн. и отправил в сервисный центр, в который мы тут же и отправились, но оказалось, что он в воскресенье не работал.
Подскажите, пожалуйста, как нам дальше поступить? Обращаться в сервисный центр или повторно обращаться с продавцу? Законны ли наши просьбы?
Людмила и ко всем посетителям: во всех случаях отказа в приеме товаров надо всегда сразу же обращаться в письменном виде, оставляя себе копию с отметкой о получении продавцом. В течение 14-ти дней лучше поменять телефон, но это можно сделать, если Вы им не пользовались
Добрий день.Порадьте будь-ласка як бути.В інтернеті знайшов на сайті продавця бувші в користуванні противотуманні фари, хоча й навіть після моєї купівлі на сайті вони значаться як нові.Зізвонився, уточнивши ціну та придбав їх, але продавець ніяких документів не надав.При установці виявилося що корпус цих фар пошкоджений і заклеяний, що не дає можливості для їхньої установки.Продавець в телефонному режимі відмовляється забирати їх назад та повертати гроші, мотивуючи це тим що потрібно було дивитися, хоча гроші взяв як за новий товар.
Іван, у Вашому випадку Ви навряд зможете чогось добитися, але напишить продавцю письмову претензію. Може щось і вдасться, в залежності від відповіді
Добрый день. Помогите, пожалуйста разобраться в ситуации: приобрел фотоаппарат, и на 9-й день приобретения в нем проявилась заводская неисправность (ошибка объектива). Гарантийный талон от магазина, и в магазине не хотят менять в 14-ти дневный срок, говорят, что нужно сначала сдать в сервис на экспертизу. Не хочу остаться без фотоаппарата на праздники. Хочу написать письмо о возврате товара. Подскажите, оговариваются ли в законе, в какие сроки должно быть рассмотрено мое письмо, в какие сроки проходит экспертиза, и если она в мою сторону, то какие сроки возврата денег? Заранее огромное спасибо!
Денис: оговариваются http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12/print1350481011222999
Добрий день!
Придбав в інтернет-магазині проектор. Через місяць перестала працювати лампа в ньому. По гарантії відремонтували шляхом її заміни. Ще через півроку повторилось те саме, але в ремонт я вже не йшов, вирішив обміняти товар. Чи достатня це підстава для обміну проектору? В мене є справка про ремонт з сервісного центру про першу поломку. Я так розумію, мені треба її копію, заяву і сам проектор віднести в їх представництво в нашому місті? І ще… Чи можна писати в заяві в частині “кому” – Інтернет супермаркету “розетка”? Тому що на їх сайті немає імен директору, чи інших фізичних осіб.
Андрій: лампа – окремий, заміняємий, до того ж витратний елемент. Через це повернути товар можна виключно в тому випадку, якщо СЦ визначить, що лампи перегоряють через дефект головного обладнання. Хоча спробуйте.
Добрый вечер!
17.11 приобрела в магазине мобильный телефон, 18.11 вставила в него свою сим карту и начала “выставлять телефон под себя”. Поменяла заставку рабочего стола с цветной на черную и обнаружила на дисплее дефект в виде белого пятна, телефон дорогой-3300 грн. На следующий день 19.11 поехала в магазин, но он оказался закрыт-выходной день. 20.11, дозвонившись в магазин, специалистами магазина мне было рекомендовано ехать не к ним, а в авторизированный СЦ, кот. указан в гарантийном талоне и только при наличии Акта о тех.состоянии телефона, где будет написано, что моей вины в данном дефекте нет, они смогут вернуть деньги. Утром 21.11 телефон был отвезен в СЦ, вечером этого же дня с Актом, в кот. написано, что моей вины нет, брак заводской и телефоном в опечатанной коробке производителя поехала в магазин, НО ПРОДАВЕЦ ОТКАЗЫВАЕТСЯ ВОЗВРАЩАТЬ ДЕНЬГИ. Говорит, что Акт является спорным, в нем не написано, что он должен возвращать деньги, телефон в течении года на гаранантии-ремонтируйте и пользуйтесь!! Я не хочу ремонтировать заводской дефект в телефоне за 3300, не хочу менять на тел. из этой же партии, я хочу его вернуть!
22.11 Поехала в общество защиты прав потребителей, сказали написать заявление в 2-х экз и вручить один экз. продавцу.Сразу же поехала вручила, на моем экз. он поставил “Принято к рассмотрению 22.11”
Реально ли мне сдать бракованный товар? У меня есть такое право? Продавец стоит на том, что я телефоном пользовалась 1 день, вернуть деньги отказывается. Что мне делать в случае его очередного отказа???
Еще раз скажу, что на данный момент телефон находится в опечатанной коробке производителя, которую мне опечатали в авторизированном сервисном центре после проведения экспертизы, наклейка с дисплея ни разу не снималась, батарея,телефон, зарядное, наушники, USB и чехол лежат внутри коробки запечатанные в родную упаковку. Телефон даже ни разу не выносился на улицу. Специалисты сервисного центра и в Обществе по защите прав потребителе сказали, что в моем случае продавец должен удовлетворить мои требования и вернуть деньги
Доброго вечора!
сьогодні купив телефон (інтернет-магазин АЛЛО, самовивіз), вже вдома виявилось, що в тел книзі є контакти а в памяті знімки від 09.10.12 – як я розумію це б/в. телефон виглядає як новий, але все-таки хтось по якійсь причині його повернув, та й чого я маю брати б/в. зараз пишу заяву на повернення коштів (заміни не хочу – думаю всі зрозуміють чому). як кваліфікувати повернення як товару належної якості чи неналежної якості, на що звернути увагу? якщо призначать експертизу, можливо завезти самому?
Доброго дня! Тиждень тому придбала ноутбук. після налаштувань вдома самостійно, виявилося, що відеокарта не працює в повному обсязі. Хотілось би обміняти ноутбук. З чого починати? Везти в магазин чи відразу у сервісний центр? Дякую.
Оксана: может и отдадут деньги, но могут и упереться. Если дойдет до суда, то суд может встать и на сторону продавца. Реальнее и проще было бы согласиться на замену телефона. Хотя попробуйте еще пожаловаться в представительство производителя, потребуйте у них обеспечить нормальную замену, обещая подать в суд. Лучше обращаться письменно.
Олександр: дефектів у нього не має, тому казати про неналежну якість підстав не має, але Ви краще пишіть просто обставини и вимагайте повернути в звязку х обманом. Тільки бажано попередньо зафіксувати якимсь актом (краще всього у службі захисту прав споживачів), що телефон містить чужі контакти і знімки від данти до часу продажу Вами.
Наталия: спробуйте спочатку в магазин, а якщо не схотять – в СЦ
Інтернет-магазин “_______.ua”
м. ___________,
вул. ___________ офіс_____
_______Микола
вул. _________
м. _____________
моб. тел.: ________
Заява
31 жовтня 2012 р. в представництві компанії «Нова Пошта» я отримав ноутбук Lenovo ______, декларація № _______, товарний чек № ______ від 26 жовтня 2012р. Ноутбук був розпакований на місті для перевірки. Ніяких ознак пошкодження упаковки та пошкодження товару виявлено не було. Однак, одразу після включення ноутбука було виявлено дефект на моніторі у вигляді крапки, яка іноді змінювала свій колір, а також через неї проходила вертикальна та горизонтальна лінія яка постійно мерехтіла.
09 листопада 2012 р. згідно умов гарантійного обслуговування товар був доставлений в сервісний центр представництва Вашої компанії, а саме м._____, вул. _______, квитанція № ______. Представниками сервісного центру мені було повідомлено, що ноутбук підлягає обміну на аналогічний, про що зроблено відмітку у квитанції.
На моє прохання в електронному листі, надісланого на Вашу адресу _______@________.ua
23 листопада 2012 р. надати мені інформацію стосовно гарантійного обміну ноутбука, відповіді не надійшло. Протягом всього терміну я не однократно телефонував у сервісний центр з питанням щодо обміну ноутбука, але представники сервісного центру не змогли пояснити мені причини перевищення терміну гарантійного обміну товару, який передбачений чинним законодавством України. Тому, зважаючи на те, що термін перебування ноутбука на гарантійному обслуговуванні перевищив 30 діб, що суперечить Закону України «Про захист прав споживачів», а також керуючись п.4 ст.7 та ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів»
П Р О Ш У:
1. Розглянути мою заяву у строк, встановлений законодавством України, та проінформувати мене про результати її розгляду.
2. Замінити ноутбук Lenovo _____ неналежної якості на ноутбук аналогічної марки належної якості у 14-денний строк.
Якщо мої законні вимоги не будуть задоволені, я буду змушений звернутися до суду з позовною заявою про захист моїх споживацьких прав та про відшкодування моральної шкоди, завданої мені Вашими протизаконними діями.
Додаток: копія чека, копія квитанції
12 грудня 2012 р. _________ М.М.
Доброго дня.
Прокоментуйте бідьласка вищевикладену ситуацію яка й досі не вирішилась, а я не маю змоги користуватись ноутбуком вже з 31 жовтня 2012 року, хоча й сплатив за його повну вартість. Що робити далі, якщо відповідач відмовляється обміняти товар неналежної якості та взагалі не надає мені ніякої інформації про мій ноутбук. На мою заяву до цього часу відповіді не отримав.
Николай: все написано правильно. Не має відповіді – звертайтеся з позовом до суду, в т.ч. про відшкодування моральної шкоди
Спасибо за ответ.
Есть один момент по поводу которого переживаю: в моём заявлении указано название интернет-магазина, а не конкретно фамилия и инициалы владельца или частного предпринимателя. Как в суде это будет выглядеть, кто будет ответчиком? Я не знаю кто владелец этого интернет-магазина, поэтому и набрал в шапке заявления название самого магазина. Как дальше писать в заявлении в суд:
відповідач інтернет-магазин “ххх”
Это правильно?
Заявление в суд я по месту жительства могу подавать, так?
Николай: если иск по закону о защите прав потребителей, то можно подавать иск по месту жительства истца. Ответсиком должно быть юридическое лицо или физическое лицо-предприниматель. Это надо узнать точно, поскольку название магазина может быть только торговой маркой и не более того.
Спасибо. Буду уточнять детали.
Добрый день. Уточнил некоторые детали по поводу моей проблемы. В интернете нашел профиль предприятия к которому было отправлено моё заявление о замене товара ненадлежащего качества.Вот так выглядит профиль (настоящие данные изменены во избежании недоразумений): “ФИРМА КОМ ЮЕЙ”, ТОВ
Значит это и есть юридическое лицо, так? В поле “відповідач” можно указывать именно название интернет-магазина (“ФИРМА КОМ ЮЕЙ”) так-же как и в заявлении я указал?
Николай, именно так и надо указывать ответчика
Спасибо Вам, Олег Петрович.
Сдала по гарантии в ремонт 4 раз мобильный телефон (куплен 03 октября 2012)с одной и той же проблемой, возвращали с теми же проблемами. Сейчас тлф в ремонте. 14 дней закончились 7 дней назад. Причину поломки установить не могут, предложили заменить плату, после того, как я написала заявление, что отказываюсь от телефона. Платы в наличии нет, да и не хочу я ее менять (является ли новая плата с новым ИМЕИ – суттєво іншим товаром?). Я обратилась в ОЗПП. Позвонили из СЦ и предложили дать мне новый тлф взамен старого, т.е. я привожу коробку с комплектующими, а через неделю они мне новый телефон. На вопрос о гарантии ответить точно не могут Я попросила, чтобы написали мне на эл.адрес свое предложение. Вот оно:Татьяна,
Вам предлагают замену телефона на такую же модель нового Sony ST23i в полном комплекте с новым гарантийным талоном, в свою очередь просим Вас предоставить комплект (инструкции, зарядное устройство, гарнитура…) от Вашего телефона в день получения нового. Уже написали в день получения. Имеет ли право СЦ призводить замену апарата и если я не хочу его менять, я хочу вернуть деньги, т.к. боюсь, что подсунут что то из старых в новом корпусе.
Подскажите пож., я могу требовать справку (акт, что телефон имеет существенные недостатки) на возврат денег? СЦ категорически отказывается такую справку дать
Sotava: СЦ, насколько я знаю, не занимается заменой телефонов, этим должен заниматься продавец или представитель производителя. Можно предположить, что Вам действительно, скорее всего, хотят подсунуть отремонтированный старый телефон, а Ваш потом также отремонтируют и подсунут другому. Недостаток Вашего телефона – явно существенній (п. 12 ст. 1 Закона “О защите прав потребителей” При этом, по ст. 8 закона Вы имеете право по своему выбору, в т.ч. на отказ от покупки и возврат денег. Напишите такое письменное заявление продавцу, обязательно сделайте себе копию с отметкой продавца на ней – о получении
Мобільний телефон декілька разів побував на гарантійному обслуговуванні,але після таких ремонтів недолік проявляється знову. Відповідно до зазначених даних про проведені роботи вказується, що проводились роботи з технічного обслуговування, що не вважається ремонтом. Як вирішити питання в такому випадку?Чи можна такий недолік трактувати як істотний?
Люда, а Ви трактуйте саме – як істотний, тільки у вигляді письмової претензії і вимагайте заміни неякісного товару
21.02.12р. Я купила мобільний телефон на дві сімкартки, через 10 місяців почались проявлятись недоліки, а саме пропадає мережа на двох сімкартках. Я звернулась в магазин і вони мені дали мій телефон по гарнтії в ремонт. Пройшов місяць я прийшла за телефоном і мені дали документ що його зробили (замінили мікросхему підсилування), я його перевірила зразу в магазині і проблеиа не віришилась. Вони мені кажуть що знову відправлять на ремонт. ПИТАННЯ: пройде місяць і пропаде моя гарантія, якщо телефон незроблять, що я маю робити???
Гарантія до 21.02.13року??
Світлана, після кожного ремонту, гарантія продовжується на срок ремонту, але Вам краще написати заяву про заміну товару в зв”язку з істотним недоліком
Очень помогло. Спасибо огромное автору.
30.12.2010 купив телевізор LG за 5999грн у магазині “Фокстрот”. На початку цього року на екрані з’явились горизонтальні чорні смуги і сильно погіршилося зображення. Зателефонував на гарячу лінію LG,оператор мене вислухав,поцікавився моім місцезнаходженням і передав мою заявку до найближчого сервісного центру,сказав чекати від них дзвінка. На наступний день мені зателефонували,вислухали, і пообіцяли заіхати найближчим часом(відстань близько 60 км). Приіхали, розібрали телевізор,оглянули,пофотографували і поіхали(телевізор не забирали). Через деякий час зателефонували і повідомили,що телевізор ремонту не підлягае і буде списаний,але для цього не вистачае печатки в гарантійному талоні,або копіі документів магазину. Я поіхав і зробив усе необхідне(відстань також близько 60 км,але в інший бік від СЦ). Через пару днів вони заіхали і забрали ці документи,гарантійний талон і чек. 18.02.2013 року передали мені всі ці документи і акт неремонтопридатності виробу LG,в якому написано:
що апарат мае суттевий недолік,який виник з вини виробника. Апарат повернений власнику для отримання грошовоі компенсаціі.
(хоча його в мене не забирали,читав що в декому повертають пристроі запаковані і з печаткою СЦ. Чи це не обов’язково?)
Согодні телефонував до магазину, сказали що можна приіжджати до магазину з документами і телевізором вони замінять на інший(дана модель знята з виробництва,а та модель,на якій зупинив свій вибір,у них коштуе на пару тисяч дорожче ніж в інших магазинах,не хочу переплачувати) після того як сказав,що хочу повернути гроші,тон розмови різко змінився,заявили що можу обрати інший товар і гроші не повернуть. Що мені робити далі? Допоможіть будь-ласка! Буду дуже вдячний!
олександр, Ви маєте безумовне право на повернення коштів за неякісний товар, відповідно до ст. 8 Закону “Про захист прав споживачів”. Напишіть продавцю письмову претензію,до якої додайте копії чека, акту і гарантійного талону. Оригінали можете віддати виключно в обмін на гроші, але й в такому випадку обов”язково залиште у себе копії. Претензію подайте продавцю під росписку адміністратора (менеджера) магазину на її копії, або відправте поштою заказним листом з повідомленням про вручення. Можно зробити і одне, і друге для надійності.
admin,дякую Вам за відповідь! А претензія складаеться на спеціальному бланку чи в довільній формі? Де можна знайти зразок для мого випадку? Чи варто цим займатися, а якщо телевізор знову відправлять на експертизу і буде інший висновок, хоча такого бути не повинно,бо цю проводив офіційний СЦ, але все ж побоююсь. Разом з письмовою претензіею і копіями документів потрібно віддавати телевізор? В гарантійному талоні немае ніяких відміток СЦ і на телевізорі також,чи це не обов’язково? З СЦ тільки акт неремонтопридатності виробу LG Electronics(для пред’явлення в торгуючу організацію) з підписами і печаткою.
александр, претензія складається в довільній формі. Під зразком Ви задали питання. Цей зразок цілком можна використати для Вашого випадку, тільки слід зовсім трохи подумати і вписати туда свої обставини. ТВ з претензією віддавати не варто. Акту достатньо в ланому випадку. А чи варто займатися – Вам вирішувати!
В телефоні, придбанному недавно перестав працювати дисплей, серв.центр безпідставно відмовив у гар.обс-ні, зіславшись на мех.пошкодження, якого немає. Магазин відмовляється прийняти назад телефон. Що мені робити? Дякую.
Lilya, единий варіант – провести незалежну експертизу. Зверніться до територіального відділеня захисту прав споживачів, щоб узнати – хто її може провести.
Добрий день! В мене така ситуація: 02.01.13 р.купила електрочайник відомої фірми,а зараз сама пластина під чайником дуже віддає пластмасою підгорівшою, а інколи досить добре чути запах від самого чайника. Було таке,що чайник закипів, а з ручки скапує вода і на самій нагрівальній платформі вода. Підскажіть будь-ласка,на що я можу розраховувати,якщо звернусь до продавця?
Ксюша, запах поганий не буде підставою для будь яких претензій, хоча скоріш за все причина – не якісна китайська пластмаса (якщо тільки зробити експертизу і довести що то є шкідливі випари). Але можна спробувати замінити. Якщо не погодяться, спробуйте занести чайник в авторизований сервісний центр. Може вони напишуть, що підлягає заміні.
Дякую! Я не дочекалась відповіді і занесла чайник так як на нього є 2 роки гарантія. Жду коли вернеться з СЦ, продавець сказала,що або поремонтують або підтвердять брак. Якщо брак,то повернуть новий. В магазині сказали що якщо не схочу новий,то можу на цю суму вибрати інш товар. Чи можу я вимагати повернути всеж -таки гроші;оскільки не вважаю,що в даному магазині можу обрати якісний товар?
Ксюша: так, Ви можете вимагати повернути кошти
Здравствуйте.У меня вот какая ситуация: 20.04.2012 купила ноутбук в интернет магазине ROZETKA,год гарантии. в процессе пользования стала замечать, что переодически стали появляться белые, горизонтальные полосы на дисплее, 29.01.2013 сдала его в сервисный центр, 20.02.2013 его вернули с заменой дисплея,но в процессе пользования я заметила,что проблема не устранена,опять появляются полосы.Скажите, продлилась ли гарантия после ремонта?если да,то на какой период?так как я пользуюсь каждый день ноутбуком в учебе, не имею возможности опять остаться без него в учебный период
Алена, гарантийный срок увеличивается только на срок гарантийного ремонта.
спасибо
Доброго дня підкажіть буділаска.Я продаю вишивку в одноклассниках і виникла така ситуація замовили два чоловічих костюми я вишила таяк вони хотіли коли я надіслала костюми вони сказали шо хочуть йх повернути я відмовелась таяк договору про поверненя небуло Як правельно поступити
Іванна, протягом 14-ти днів мають право
Доброго дня. Підскажіть будьласка. Вирішив замінити газову колонку на новішу тієї ж фірми-виробника. В магазині видали чек та книжку-посібник, в якій маються гарантійні талони (з штампом виробника, але без печатки продавця) та листок введення в єксплуатацію. Я повісив колонку на місце старої, а газове господарство здійснило підключення та пуск даної колонки. Проблем при пускі не виявилося, тому була зроблена помітка зі штампом в книжці про пуск колонки в експлуатацію. Через декілька місяців з’явилася тріщина в елементі подачі води, про що складено акт майстром газового господарства. Я звернувся в магазин з метою отримати гарантійне обслуговування, але мені було відмовлено (устно) з причини – ми реалізатори і ніяких зобов’язань не несемо. Буду писати в магазин заяву про проведення гарантійного ремонту. Але є одне питання – чи входить демонтаж газової колонки в обов’язки по гарантійному обслуговуванню? (в самій гарантії взагалі не йде мова яким чином провадиться гарантійне обслуговування газових приладів, які я не маю права сам демонтувати та надати продавцеві/сервісцентру)
і в які терміни, після отримання моєї заяви, магазин повинен відреагувати?
Олександр, за законом, продавець за Вашою вимогою має вивезти товар самостійно і відвезти на перевірку і гарантійне обслуговування. Відповідно – він має і демонтувати. Якщо не хоче, то хай це зробить представник газової служби, навіть за Вашу оплату (бажано офіційно). Тоді Ви можете пред”явити продавцю претензії на оплату витрат по демонтажу, як і по доставці, якщо він не схоче сам вивозити. Але, якщо це зробить представник газової служби зі складанням відповідних документів – це набагато краще, адже продавець щось пошкодить при демонтажі і потім спробує на Вас списати. Протягом 14-ти днів після отримання Вашої заяви всі питання, включно з ремонтом або заміной, чи то поверненням коштів, мають бути вирішені або Вам надана обгрунтована відповідь про необхідність продовження цього строку.
Добрый день, купил телефон после 3 недель заметил дефект корпуса,сдал в СЦ.После 12 дней прислали мне телефон с исправным корпусам но с царапиной на екране.Что делать???Как мне поменять или вернуть денги за телефон??на какую ст.
Сергей, надо было сразу при получении телефона заактировать повреждение. Теперь это будет проблематично.
а у мене пропозиція: а чи не можна створити сайт де можна буде писати про нерадивих виробників,продавців і,т,д,наприклад “ДОШКА ПОЗОРУ”?
Галина, мабуть можна. Напевне, що такі навіть існують. Але це справа складна: як перевіряти достовірність повідомлень про недобропорядність виробників і продавців? Адже, цим, без сумніву, скористаються конкуренти, щоб безпідставно навести наклеп на свого конкурента. Крім того, дуже часто споживачі, навіть ті, які щиро вважають себе скривдженими продавцями чи виробниками, бувають самі не праві. Також, досить часто зустрічаються вкрай недобропорядні споживачі, які намагаються свою вину перекласти на виробника чи продавця.
Добрый день, Олег Петрович!
11 Янв 2013 16:21 Я задавал Вам вопрос относительно приобретения ноутбука ненадлежащего качества. В ходе судебных разбирательств я таки оказался на стороне закона и смог это доказать ответчику. Ответчик вернул мне затраченную сумму за товар и уплатил моральный ущерб.
Огромное Вам спасибо за содеянную помощь.
Подскажите, пожалуйста, вернее разъясните термин, упомянутый в ЗУ о “Защите прав потребителей”, а именно:
істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;
Можно ли его понимать как:
Это: 1) недостаток, делающий невозможным или недопустимым использование товара по его целевому назначению, 2) возникший по вине производителя (продавца, исполнителя), 3) после его устранения проявляется вновь по не зависящим от потребителя причинам.
При этом такой недостаток должен меть один из следующих признаков:
он вообще не может быть устранен;
его устранение требует свыше 14 календарных дней; он делает товар существенно иным, нежели предусмотрено договором.
То есть “істотний недолік” может считаться таковым если он вмещает в себя пункт 1, пункт 2 и при этом его устранение требует свыше 14 календарных дней, а так-же он делает товар существенно иным, нежели предусмотрено договором.
Или же “істотний недолік” без пункта 3 (после его устранения проявляется вновь по не зависящим от потребителя причинам) не есть таковым, а считается просто “недоліком”?
Николай, достаточно наличия одного (любого) из 3-х пунктов
Спасибо. Я тоже в этом уверен. Но моей сестре так и не удалось вернуть телевизор ненадлежащего качества продавцу. Суд первой инстанции в нашем городе, куда мы подали иск против ответчика вынес решение в нашу пользу, правда без удовлетворения требования о возмещении морального вреда и связанных затрат. В принципе нас это устроило бы, учитывая о-очень стабильное положение фирмы ответчика известной в Украине. Но в последний день, когда нам должны были вернуть финансы, ответчик подал апеляционную жалобу на суд высшей инстанции, так-как был не согласен с решением местного суда, что меня лично удивило! Ведь похожая ситуация произошла месяцем ранее и у меня, при этом в иске я опирался на те же статьи и нормы закона, в итоге выиграл суд.
Но в данном случае “Колегія суддів судової палати у цивільних справах апеляційного суду м.XXX” решила вопрос не в нашу пользу, разъяснив это так:
“Наведеним положенням закону суд першої інстанції належної оцінки не дав, не врахував, що для визнання недоліків істотними мають бути три обов’язкові ознаки. Однак в даній цивільній справі не встановлено однієї з обов’язкових ознак істотного недоліку, а саме – після усунення даний недолік проявляється знову з незалежних від споживача причин. За таких обставин слід прийти до висновку, що недолік придбаного товару не є істотним.”
Но ведь в товаре присутствуют остальные пункты (пункт 1, пункт 2 и при этом его устранение требует свыше 14 календарных дней, а так-же он делает товар существенно иным, нежели предусмотрено договором). Телевизор ремонтировали более 20 дней, аналогичный был у них на витрине, письменное заявление о замене товара было написано.
А теперь придется забрать ремонтированный телевизор, который пролежал у них с 14 января, а еще уплатить суду. Обидно.
Может стоит подать кассационную жалобу на решение апелляционного суда?
Что посоветуете?
Спасибо.
Николай, решение апелляции явно не правильное, надо обжаловать его в кассационном порядке
Добрий день! Скажіть,будь-ласка,в який термін магазин повинен надати відповідь на заяву щодо неякісного товару. Я знаю,що 10 днів,але можливо я неправа!?Дякую!
Ксюша, не має таких конкретно визначених строків на відповідь. Просто при пред’явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом 14 днів з дати його пред’явлення або за згодою сторін в інший строк. Відповідно, якщо недоліки усунуті, відповідь давати не обов”язково, а якщо не усунуті, то відповідно у строк не більш, як 14 днів.
Добрый день, подскажи пожалуйста.
Я живу в городе Полтава, через интернет заказал планшет в Киевском интернет магазине 27.04.13 г. получил его через службу доставки Нова Пошта.
На первый взгляд проблем с ним не было и все работало, только защитной плёнки не было на экране. 28.09.13 г. сел аккумулятор и после 12 часов зарядки перестал подавать признаки жизни. Отправил обратно в магазин Новой Поштой.
29.04.13 г. был отправлен им на проверку с указанием возврата денег за товар (14 дневный строк после покупки еще не истек тогда). 7.05.13 г. написали что дефект подтвердил и отправили в сервисный центр после этого ничего не писали на эл. почту, а когда звоню к ним говорят что всё еще на ремонте в сервисном центре. 14 дневный строк согласно закона уже истек, договора про больший строк не было. У меня остался только оригинал чека из магазина.
Подскажите пожалуйста как лучше поступить что бы вернули деньги и в более быстрый строк, что бы меньше голову морочили они.
Еще одни вопрос:
Обязательно ли что бы на копии заявления было написано принято такого то числа на рассмотрение или достаточно отправить письмо с уведомлением о получении?
Антон, у Вас еще должны были остаться документы об отправке планшета в магазин. Напишите им письменную претензию обычной почтой, заказным письмом с почтовым уведомлением о вручении, опишите ситуацию, их ответы и т.д. Сохраните без редактирования электронные письма. Может пригодиться. Обратитесь в орган защиты прав потребителей по месту жительства.
Спасибо, буду действовать.
Доброго дня.
Я живу у Львові , через інтернет купив телефон який получив через Нову Пошту.
Гарантія на телефон складає 12місяців. Через 3 місяці телефон перестає “ловити” мережу, до мене не можуть додзвонитися.Через декілька днів після цієї поломки телефон перестає заряджатися (телефон не падав і не був ніяким способом пошкоджений).Спочатку думав віднести телефон на ремонт по гарантії, але ні в гарантійному талоні ,ні в інтернеті не найшов інформації де сервісні центри по ремонту. Мені потрібний нормальний робочий телефон в найближчий час ,а можливості купити інший наразі немає.
Як правильно поступити мені, щоб фірма продавець повернула мені гроші за телефон?
Доброго дня. 11 квітня цього року Ви надали мені відповідь про те, що за законом продавець має самостійно демонтувати та відвезти на гарантійне обслуговування, а у випадку відмови – здійснити демонтаж власним коштом та виставити продавцю претензію на оплату демонтажу та подальшого монтажу. Підскажіть будь-ласка, якої форми має бути ця претензія та якими НПА передбачено повернення таких коштів?
І яки НПА передбачений обов’язок продавця демонтувати та вивозити обладнання на гарантійний ремонт?
Одександр: я, чесно кажучи, дивуюся – як наш народ любить “форми”. Яку ще Вам форму потрібно? Ви під чим Ваш вопрос задаєте? Це і є приблизний зразок. Не існує і не потрібно ні яких особливих форм. Просто опишить проблему і напишить, що Ви вимагаєте. НПА в зразку теж зазначені. Вже потурбуйтесь почитати. Тільки не шукайте ні де слово “демонтаж”. Закони далеко не завжди передбачають деталізацію. І взагалі, якщо Ви навіть ні якого НПА не зазначите, але Ваше звернення не буде суперечити закону, то потім у разі відмови продавця або виробника, таке Ваше звернення в суді буде визнане цілком належним
Два роки тому, суд відмовив знайомому в частині компенсації понесених витрат на відключення газового лічильника, відправку до продавця та подальше підключення з мотивацією: “позивач не надав достатніх доказів щодо обов’язку відповідача компенсувати понесені витрати на …”. Це не точне формулючання, але все звелося до того, що знайомого суддя запитав – Який нормативний документ забов’язує відповідача (продавця) здійснювати відключення та транспортування товару? Як з таким боротися?
Олександр, насамперед – готуватися до суду. А якщо рішення не влаштовує – оскаржувати в апеляційному порядку
Добрый день! У меня интересная ситуация. Приобрел телефон, гарантия от продавца т.к. телефон “серый”. В течении гарантийного срока проявился брак (отслоение сенсора от дисплея), что повлекло появление желтых пятен. Сдал в ремонт, дисплей заменили за неделю. Брак проявился снова, сдал в ремонт – дисплей заменили в течении 17 дней(при сдаче в ремонт согласился на срок более 14 дней). После второго ремонта дисплей установлен новый, но или из-за халатности СЦ или нового дисплея, в 2 местах сквозь корпус стала проходить подсветка от светодиодов. Это я заметил уже дома в темноте. Могу ли я на данном этапе, с устраненным недостатком дисплея, и появившимися просветами, требовать возврата средств? Заранее благодарен!
Вячеслав, можете требовать. Лучше письменно
Доброго вечора, пане Олег ! Придбав в магазині, досить відомої мережі і не дешевої, мокасини. В перший день мого використання, по приїзді на робоче місце, помітив, що низ підошви в області пальців і перед носка почав протиратись, оскільки сама резинова основа не протягнена до самого кінця стопи самим виробником – підошва шкіра з резиновими “кубиками”. Після одноденного використання на носках стерлась фарба, якою була оброблена поверхня мокасинів, і почав затиратись сам матеріал взуття (шкіра). Досить взяти до уваги, що я працюю в офісі і в той день, в силу неприятної події, повноцінне використання взуття зводилось до циклу дім-робота, робота-дім – загалом за день трохи більше 2 години ! Явний факт неякісного виготовлення товару, що ставить під сумнів можливість використання взуття в майбутньому, адже через тиждень повноцінного носіння, дійсно можуть протертись до дир – я навіть запідозрити не міг, що так без відповідально можна виробляти взуття, яке буде продаватись в досить відомому і недешевому магазині (країна виробник Бразилія).
Мене цікавить, чи можу я в даному випадку, на основі п.2 ч.1 ст 4 Закону України “Про захист прав споживачів”, п.1 ст. 8 Закону України “Про захист прав споживачів”, п.2 ст 679 Цивільного кодексу України, написавши заяву на ім’я власника магазину, описавши детально все, ссилаючись на дані статті, надавши товар, з гарантійним чеком, коробкою виробника, з фірмовим пакетом магазину, вимагати повернення коштів в повному обсязі ? Звісно, в заяві планую вказати згоду проведення експертизи по вимозі продавця, але за рахунок продавця. Правда, як на мене, то доцільно зі сторони продавця просто повернути кошти і не створювати шуму навколо свого магазину. Але випадки, як і люди, бувають різні, тому мене цікавить сам процес – тобто, якщо почнуть щось вигадувати, проявляти небажання, то написавши заяву, що мені далі робити, і взагалі, які саме дії доцільно буде робити ??
Дякую за відповідь. З повагою, Андрій.
Андрій, безумовно, що Ви таке право маєте. Про експертизу поки що не пишить, адже то є обов”язком продавця, якщо йому щось не подобається. Обов”язково зробіть для себе копію заяви з відміткою продавця про отримання, копію чеку (або спочатку надайте продавцю копію чеку, а потім на його вимогу оригінал, а собі залиште ще одну копію). Вам мають надати документ про прийняття товару для вирішення питання. З Вас можуть вимагати паспортні дані і копію ІПН. Якщо не будуть брати заяву – відправьте рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення.
Доброго дня!Чекаю вашої поради.24.07.2012р.купили холодильник.гарантія 1 рік.1 липня він перестав працювати(не морозить)звернулись усно до магазину там порадили дзвонити в сервісний центр.6 ЛИПНЯ приїхали з сервісного центру- оглянули,висновок- працювати не буде(лопнула труба в якій зберігався газ).все зафотографували і забрали дркументи(чек,гарантійний талон…)Повідомили що оформлять акт,за ним треба приїхати в обласний центр.З цим актом звернутись до магазину,в якому придбали товар.Як нам діяти далі?
Ірина, терміново їдьте в сервісний центр, забирайте акт і документи на холодільник та звертайтеся в магазин, адже дотягнете до 24 липня, потім скажуть, що закінчився гарантійний строк. Вам відразу мали надати акт. Можуть потім ще сказати, що не має Ваших документів, або ще щось таке…
Магазин сам зобов”язаний забрати від Вас холодільник.
Якщо щось не так, то відразу пишить та подавайте письмову претензию з відміткою на копії.